Co to je faceless digital marketing
Představuji ti fenomén s názvem FACELES DIGITÁLNÍ MARKETING. Typické pro něj jsou tyto principy:
- Jedná se o online podnikání založené na obsahu, kde neukazuješ tvář, ale přesto lze pomocí něj vybudovat silný brand.
- Obsah tvoříš na základě krátkých, estetických videí, která zaujmou na první dobrou a svým silným sdělením odvedou diváka do popisku, kde předáš hodnotu.
- Propagace tvého podnikání je časově nenáročná, protože obsah tvoříš v řádu minut a máš tak možnost se soutředit na své zákazníky a projekty.
Zní to jako sen? Já vím, že jo… Ale je to realita! Lidí, co dělají nebo chtějí dělat faceless digitální marketing přibývá, a funguje to! Možná i proto čím dál víc tvůrců na tento trend naskakuje a já se jim vůbec nedivím.
Zajímá tě, jak přesně faceless marketingu funguje? Aby ne! Připravila jsem pro tebe FACELESS TRÉNINK ZDARMA, kde ti prozradím základní principy, jak začít.
Vyzkoušet trénink faceless marketingu zdarma
Bez ukazování tváře to NEBUDE fungovat! Nebo jo?
Sama jsem k této metodě byla ze začátku dost skeptická, protože “halooo!” budování osobní značky je moje parketa. Stála jsem si za tím, že pro úspěšné podnikání prostě musíme být vidět, ať se nám to líbí nebo ne.
Každopádně faceless digital marketing okolo mě lítal neustále a já se zařekla, že ho minimálně vyzkouším, abych všem dokázala, že to nefunguje, žejo! Jak já se sekla.
Než ti ale prozradím, jak to možné je a která jedna věc ti pomůže roztočit tohle kolo, musíš pochopit, že chování lidí na sítích se změnilo. Všichni se chceme dostávat k informacím co nejrychleji. Nechceme čekat, než se tvůrce vyžvejkne, a rozhodujeme se v rámci jednotek vteřin.
Takže ta věc, která tě nakonec dovede ke stabilním objednávkám, je tvůj obsah, který když bude splňovat určité parametry, dokáže ti zajsitit dostatečnou viditelnost a pokud ji dokážeš přeměnit skrze konverzní obsah na platící klienty, pak i nakonec ty objednávky.
Prostředkem k dosažení pozornosti jsou pak ve faceless marketingu krátká, super estetická (protože lidé koukají rádi na hezký věci) videa se silným textovým hookem, který lidem pomůže se rozhodnout, zda obsah je pro ně vhodný či nikoli. Co je na tom skvělé? Tento typ obsahu můžeš dělat i faceless – bez ukazování tváře.
Jak dopadl můj test faceless digital marketingu?
Tuhle trendy metodu jsem otestovala na vlastním nově vytvořeném faceless účtu a výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat – první prodej po 6 dnech, další 2 po 10 dnech a 500 sledujích k tomu.
Dnes už účet nevyužívám. Sloužil mi jen pro otestování tématu.
Tady je můj step by step proces, jak jsem postupovala při testování faceless digital marketingu:
- Založila jsem nový IG účet, optimalizovala bio dle klíčových slov relevantních pro mou cílovku a Ideálního klienta.
- Začala jsem tvořit obsah ze svých šablon a videí, které jsou obsahem FACELESS DIGI PACKU a otextovala je silnými háčky (také součástí).
- Každý den jsem sdílela jedno video – časová náročnost se šablonami 10-15minut denně.
- Na pozadí jsem si vytvořila prodejní stránku, kde jsem vystavila PLR Content kalendář (opět součástí Faceless Digi Packu) a zautomatizovala prodej, odkaz jsem vložila do bia.
- Poté jsem přidávala 2-3 stories denně s cílem angažovat sledující (použila jsem šablony opět z mého digi packu).
- Šestý den přišel první prodej a o 2 dny později další.
Ani jsem nestačila vytvořit magnet zdarma a jednoduchou mailovou sekvenci, abych vytěžila potenciál reels. Můj malý experiment mě jen utvrdil v tom, že to může fungovat i jinak a že to, zda ukážeš svou tvář nebo ne, nakonec nemusí definovat tvůj úspěch v prodeji digitálních produktů.
💡 Ptáš se, co to je magnet zdarma?
Jedná se o třeba o e-book, checklist, grafickou šablonu nebo trénink, který svým sledujícím nabídneš za stažení e-mailu a kde získají ochutnávku tvojí práce. Mezi jeden z mých magnetů patří zmiňovaný FACELESS TRÉNINK ZDARMA.
Čemu se u faceless digital marketingu vyvarovat
Při faceless podnikání platí stejná pravidla jako pro ostatní podnikatele – ano, budeš potřebovat živnostenský list.
90 % tvůrců nemá:
- Všeobecné obchodní podmínky na prodejních stránkách,
- GDPR v registračních formulářích,
- originální obsah, kterým se odlišíš
Není to kouzelná zkratka ani cesta, jak kopírovat beztrestně ostatní (jsi přeci v anonymitě) a být tak na sítích konzistentní, přestože vlastně nemáš sama co předat. Je to ale skvělý způsob, který může výborně posloužit těm, kteří to myslí s online podnikáním vážně, ale mají strach se ukázat.
Úspěšný brand MŮŽEŠ mít i bez ukazování tváře!
Nebudu ti ale lhát: Faceless metoda není všespásná. Potřebuješ se naučit vytvářet kvalitní estetická videa a přicházet s nápady na orginální obsah, který bude tvé fanoušky bavit.
S tím ti pomůže FACELESS DIGI PACK, jediný průvodce, který potřebuješ pro svůj start on-line podnikání s digi produkty, přestože chceš na sítích vystupovat inkognito. Nedokážu ti zaručit úspěch, ale můžu ti slíbit, že tě tento nástroj a můj program povedou k cíli tou nejjednodušší cestou!
Ve FACELESS DIGI PACK ti ukážu, že to jde i bez ukazování obličeje. Následujeme proces, který přináší výsledky bez zbytečných obětí. Uvnitř najdeš i PLR Content kalendář, který můžeš vzít, použít jako svůj první digitální produkt a hned začít prodávat! Obsahuje totiž licenci, která ti umožní ho nabízet tvým klientům pod svým jménem. První prodeje můžeš tedy získat velmi brzy. Klikni zde a je to tvoje.
Tvoje Darča