Mojí strategií je spojovat atraktivní grafickou stránku se strategickým obsahem, protože forma zaujme, ale obsah nakonec prodá.
Mojí misí je naučit podnikatele tvořit super grafiku samostatně, bez grafika a bez zbytečných nákladů s ním spojených.
Zároveň učím, jak si prostřednictvím prodeje digitálních produktů vydělat dost na to, abyste mohli opustit svoje “od devíti do pěti” práce a přestali prodávat svůj čas za peníze.
Dobrý ne? 🙂 Ale co tomu předcházelo?
Dekáda v korporátu
Je tomu tak. Skoro deset let jsem pracovala v korporátech z toho 8 let v AmRestu (provozovatel KFC, Starbucks, BurgerKing a PizzaHut). Začínala jsem v oddělení HR. Měla jsem na starosti nábor zaměstnanců – celkem oříšek.
Kdo taky chce pracovat ve fast foodu, že jo?
V tu dobu jsem objevila Canvu a pomocí ní jsem se snažila dělat nábor vizuálně zajímavější.
A dařilo se!
Časem jsem se dostala do oblasti budování značky a najednou jsem měla pod palcem nábor a budování značky zaměstnavatele pro všechny KFC na světě, které AmRest provozuje.
Bylo to celkem 12 zemí a skoro 900 poboček. Název mojí pozice se nevešel na jeden řádek a já si říkala, že už je to trochu trapný 😀
,,Jak se tohle stalo?!"
Vedla jsem úžasné projekty a globální kampaně, se kterými jsem cestovala po světě a hodně se naučila.
Pak přišly děti - a to tak, že v rychlém sledu 🙂
Moje dvě lásky - Adámek a Evička.
Během mateřské se mnou šili všichni čerti a já přemýšlela, co budu dělat. Začala jsem pomáhat na půl úvazku v KFC s budováním značky, ale to víš – korporát nedával úplnou svobodu mé kreativitě.
V tu dobu jsem pracovala s Canvou a jinými grafickými programy už mnoho let. V práci jsem je využívala na denní bázi. Učila jsem ostatní, jak s nimi pracovat a sem tam jsem vytvořila nějakou grafiku na zakázku.
Rozhodla jsem se spojit moji znalost v oblasti brandingu, grafiky a tréninku.
Svoje online podnikání jsem rozběhla bez profesionálních webovek, bez profi grafiky, bez loga 😅 za to se 2 dětmi pod dva roky, bez hlídání a školky.
Během prvních dvou měsíců jsem vydělala prvních 100 tisíc korun a zabezpečila si stabilní, z velké části pasivní příjem, který mi umožnil být přítomná máma pro mé děti a nemuset si ukrajovat z času strávených s rodinou.
A můžu to naučit i tebe!
Mojí největší přidanou hodnotou je, že se na Tvoji značku koukám businessově a strategicky. Není totiž jen důležité, aby to hezky vypadalo, ale zároveň to musí být funkční pro tvé podnikání.
No a teď pomáhám podnikatelům s jejich grafikou a budováním značky a zároveň učím ty, kteří chtějí být v této oblasti samostatní, jak to vše zvládnout
SVÉPOMOCÍ, BEZ GRAFIKA A BEZ ZBYTEČNÝCH NÁKLADŮ.